INTREBARI FRECVENTE

Ai o întrebare? Găsești răspunsurile aici! Am adunat cele mai frecvente întrebări pentru a-ți oferi rapid informațiile de care ai nevoie despre serviciile noastre. Dacă nu găsești ce cauți, nu ezita să ne contactezi!

INTREBARI FRECVENTE

ÎNTREBĂRI FRECVENTE

Am cumpărat ceva de pe internet, însă produsul pe care l-am primit nu corespunde cu ce am comandat. Cum procedez?

DSC  oferă strict servicii de curierat rapid. Preluăm de la expeditor/magazin online coletul și îl predăm destinatarului intact. În cazul în care există neconcordanțe în acest sens vă recomandăm să contactați magazinul online de unde ați achizitionat produsul.

Cum pot intra in posesia facturii pentru produsul primit?

Pentru a obține o factură pentru produsele din interiorul unui colet este necesar să vă adresați furnizorului.

Cum aflu care este statusul unei expeditii?

Puteți să ne contactați telefonic la 0219501 sau puteti verifica on line accesand dragonstarcurier.ro

Cum se calculeaza greutatea unei expeditii?

Prin compararea greutăților gravimetrică și volumetrică, cea mai mare dintre greutăți devine greutatea taxabilă a unui colet. În cazul coletelor la care o latură depășește 4 metri, greutatea coletului se va taxa conform calculului de greutate liniară.
Greutatea volumetrică se calculează aplicând formula: lungime (cm) x lațime (cm) x înălțime (cm) / 6000.
Factorul de conversie volumetrică este de 167kg/mc Greutatea liniară se calculează aplicând formula: 200 KG + greutatea fizică a coletului.

Care este diferenta dintre retur documente si ramburs?

Rambursul – este serviciul prin care se pot ridica, la solicitarea (în scris pe AWB) și în numele expeditorului, sume de bani sub forma de numerar (cash) sau instrumente de plata (bo sau cec), reprezentând contravaloarea trimiterilor poștale
Returul de documente – este serviciul prin care se poate solicita (în scris pe AWB) de către expeditor ca, în momentul livrării, documentele (altele decât instrumente de plată) care însotesc trimiterile poștale și anume: facturi, avize, procese verbale, etc., să fie preluate (semnate și ștampilate de către destinatar) și returnate pe aceeași cale către expeditor.

Cum trebuie sa ambalez / etichetez coletul?

Pentru o mai buna fluidizare a operațiunilor de preluare, sortare si livrare a trimiterilor postale, va rugam sa tineți cont de informatiile puse la dispozitie in sectiunea “Termeni si Conditii”

Care este greutatea maxima admisa / colet?

Greutatea maxima admisa este de 50 kg.

Unde pot solicita o oferta ?

VREI SĂ FACI O SESIZARE?

Ai întâmpinat probleme cu o livrare sau ai întrebări cu privire la trimiterile tale? Completează formularul iar noi îți vom răspunde în cel mai scurt timp.

0219501